ابزارآلات ماشین, خودرو

لوازم یدکی ایران خودرو

لوازم یدکی ایران خودرو

خودرو یک وسیله نقلیه حیاتی است که برای اکثر مردم در سراسر دنیا ضروری است. با این حال، خودروها پس از یک مدت زمانی نیاز به تعمیر و نگهداری دارند. در اینجا لوازم یدکی خودرو می‌توانند به عنوان یک راه حل برای این مشکل باشند.

لوازم یدکی خودرو شامل هر چیزی است که برای تعمیر و نگهداری خودروها استفاده می‌شود، از قبیل تسمه‌ها، فیلترها، ترمزها، روانکارها، سیستم‌های تعلیق، لاستیک‌ها، لامپ‌ها و بسیاری موارد دیگر.

استفاده از قطعات یدکی خودرو، تضمین می‌کند که خودروی شما به دوام بیشتری برسد و در عین حال عملکرد بهتری داشته باشد. از طرفی، خرید لوازم یدکی خودرو نیز در بسیاری از موارد باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های تعمیر و نگهداری خودرو می‌شود.

مشاهده و لیست قیمت انواع لوازم یدکی

لوازم یدکی خودرو

از آنجا که قطعات یدکی خودرو شامل گستره‌ای از محصولات مختلف است، توجه به جزئیات فنی این محصولات در هنگام خرید قطعات یدکی بسیار مهم است. برای مثال، قطعاتی همچون تسمه‌ها و روانکارها باید برای هر نوع خودرو مناسب باشند و تعمیرات ناسالم ممکن است باعث آسیب به خودرو شود.

از طرف دیگر، برخی لوازم یدکی می‌توانند باعث بهبود عملکرد خودرو شوند. برای مثال، استفاده از سیستم تعلیق و ترمزهای مناسب می‌تواند باعث کاهش سایش و افزایش دوام لاستیک‌ها و قطعات خودرو شود.

به طور کلی، لوازم یدکی خودرو برای تضمین دوام و بهبود عملکرد خودرو بسیار حائز اهمیت هستند. با توجه به گستردگی این بازار، لازم است که مشتریان در هنگام خرید لوازم یدکی خودرو به جزئیات فنی هر محصول توجه کافی را داشته باشند تا بتوانند بهترین محصول را برای خودروی خود انتخاب کنند و از دوام بیشتری برخوردار شوند.

 

لوازم یدکی ایساکو

حال بیایید با این برند شناخته شده ایرانخودرو بیشتر آشنا شویم. “ایساکو” (Isaco) در سال 1356 با هدف تهیه و توزیع قطعات لوازم یدکی ایران خودرو در شهر تهران تاسیس شد. در شرح وظایف این شرکت علاوه بر خرید، فروش، صادرات و واردات انواع ماشین های سواری و سنگین، خرید و فروش لوازم یدکی خودرو و هر معامله سودآور مجاز قانونی دیگری هم وجود دارد، بیش از 99 درصد سهام ایساکو برای شرکت ایران خودرو بوده و می توان گفت که انحصار تامین و فروش قطعات یدکی خودروهای این کمپانی در اختیار ایساکو قرار گرفته است.

قیمت قطعات ایساکو

از آنجایی که برند ایساکو به عنوان برند اصلی لوازم یدکی خودرو تولید شده توسط ایران خودرو شناخته میشود بدهی است که “قیمت قطعات ایساکو” در مقایسه با اکثر برند های عرضه شده در بازار کمی بیشتر باشد. از طرفی باید به این مهم توجه داشت که “قطعات ایساکو” توسط این شرکت تولید نمیشود بلکه ایساکو سفارش تولید قطعات را به کمپانی های سازنده میدهد تا قطعات تولید شده توسط آنها را پس از تایید کیفی در بسته بندی های خود و با برند ایساکو به بازار عرضه کند.

جالب است بدانید قطعات یدکی ایساکو برای اینکه وجه تمایزی بین محصولات مورد تایید خود و محصولات مشابه در بازار ایجاد کند در سال های اخیر اقدام به تولید یک هولوگرام سه بعدی و نصب آن بر روی محصولاتش نموده که این نشان، اصالت کالاها را تایید میکند.

توجه داشته باشید میزان کیفیت چاپ این هولوگرام هم میتواند یکی از راه های پی بردن به اصالت کالا باشد، چاپ هولوگرام سه بعدی ایساکو به گونه ای است که به سرعت با اولین نگاه، کیفیت بالای آن هولوگرام قابل تشخیص است، پس باید در انتخاب خود دقت کنید و از نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر، محصولات مورد نیازتان را خریداری کنید.

انواع لوازم بدکی ایران خودرو

هر آن چیزی که در بدنه و ساختار خودرو مشاهده میکنید جزو لوازم یدکی خودرو می‌باشد که در دسته بندی قطعات بدنه قرار می‌گیرد.

در نگاه اول چیزی که شما را به خود جلب میکنند بدنه خودرو می‌باشد. بدنه ای که شاید سال‌ها زمان ببرد تا طراحی شود. نوع بدنه، طراحی چراغ‌ها و آینه تماماً مواردی هستند که می‌توانند که نظر مصرف کننده را جلب کنند تا خودرو فروش بالایی را تجربه کند.

 

لیست لوازم یدکی خودرو 

1. روغن موتور
2. فیلتر هوای خودرو
3. فیلتر روغن خودرو
4. فیلتر سوخت خودرو
5. باتری خودرو
6. ترموستات خودرو
7. شمع خودرو
8. خودروساز
9. تسمه تایمینگ خودرو
10. تسمه تسمه وارداتی خودرو
11. نشتی دار کننده خودرو
12. ترمزهای خودرو، از جمله کاسه‌های ترمز، پد ترمز و روغن ترمز
13. شاسی خودرو
14. روکش‌های صندلی خودرو
15. آینه‌های جانبی خودرو
16. پنجره‌های خودرو
17. رادیاتور خودرو
18. پمپ آب خودرو
19. کمک فنر خودرو
20. تقویت کننده ترمز

این لیست فقط چند مورد از لوازم یدکی مهم خودرو را شامل می‌شود، بسته به نوع و مدل خودرو شما این لیست قطعات میتواند متغیر باشد.

 

خرید لوازم یدکی ایران خودرو اصل

با توجه به تحریم ها، قیمت محصولات و قطعات یدکی در بازار، خرید لوازم یدکی اصل خودرو، برای  تعمیرکاران، مکانیکی های و  حتی یک شخصی که خودش میخواهد برای تعویض و یا تعمیر لوازم یدکی خودرو خود اقدام کند دارای مزایای زیادی است. که به شرح زیر می‌باشد:

1. کیفیت بالاتر: در صورت خرید لوازم یدکی اصلی، مطمئن باشید که در حال دریافت قطعات با کیفیت و اصلی هستید که می‌تواند برای طولانی مدت به شما خدمت کند.

2. سازگاری بهتر: لوازم یدکی اصلی، به درستی برای خودرو شما طراحی و تولید شده است، بنابراین بسیار احتمال دارد که سازگاری بهتری با خودرو داشته باشد و مشکلات کمتری را در اجزای دیگر خودرو ایجاد کند.

3. ضمانت اصالت: همچنین، با خرید قطعات یدکی اصلی، شما می‌توانید از اصالت قطعات اطمینان حاصل کنید و ضمانت اصالت آنها را داشته باشید.

4. امنیت بیشتر: استفاده از قطعات اصلی در تعمیرات خودرو، می‌تواند امنیت شما را نسبت به استفاده از قطعات کپی و ضعیف تر، بالاتر ببرد.

5. پشتیبانی بهتر: در صورت خرید قطعات یدکی اصلی، می‌توانید از پشتیبانی بهتری از سوی تولید کننده و خدمات پس از فروش برخوردار شوید.

6. افزایش ارزش خودرو: استفاده از قطعات اصلی در تعمیرات خودرو باعث افزایش ارزش آن می‌شود، زیرا کیفیت تعمیرات بهبود می‌یابد.

لوازم یدکی

فروش لوازم یدکی ایران خودرو در مجموعه فرتاک خودرو

متشکریم که تا انتها همراه ما بودید. مجموعه فرتاک خودرو ارائه دهنده انواع لوازم یدکی خودرو های سوار و سنگین، انواع دیاگ ایرانی و خارجی، انژکتورشور، دستگه ساکشن روغن، مولتی پروب و… با داشتن نمایندگی های بسیار در سراسر کشور آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

همین حالا برای خرید و مشاوره رایگان با کارشناسان فروش گروه فرتاک خودرو در تماس باشید.

خرید اینترنتی لوازم یدکی ایران خودرو

Fartakkhodro.com یک بازار فروش قطعات خودرو در ایران است که هدف آن  آسان‌تر کردن فرآیند خرید حضوری و آنلاین قطعات یدکی و تجهیزات تعمیرگاهی خوردو است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *